דרמה בברזיל: ישראלי נחטף ע"י כנופיה ושוחרר בתמורה לכופר

שלמה ריזל No Comments on דרמה בברזיל: ישראלי נחטף ע"י כנופיה ושוחרר בתמורה לכופר

יצא לפגישה לילית ונחטף ע"י כנופיה מקומית יחד עם נהג ה'אובר'. הנהג שננטש מאוחר יותר ע"י החוטפים דיווח למשטרה. לבסוף שוחרר הישראלי תמורת כופר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בברזיל: צעיר ישראלי בן 30 נחטף ביום אתמול בסאו פאולו ע"י כנופיה מקומית בעיר ושוחרר בלילה שבין שלישי ורביעי עבור כופר.

הטיפול לווה כל העת בידי הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, המשפחה והמשטרה.

במהלך האירוע צוות הקונסוליה, הקונכ"ל רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם, ונספח המשטרה משה תורגמן בקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, סייעו והעניקו מידע חיוני ליחידת החטופים והנעדרים במשטרת סאו פאולו.

המקרה אירע כאשר האזרח הישראלי, יצא לפגישה לילית עם 'אובר' ושם ארבה לו כנופיה מקומית. יחד עם הישראלי נחטף גם נהג האובר שבהמשך נזרק על ידי החוטפים באזור נטוש. במהלך מספר שעות הוחזק הצעיר ללא אפשרות ליצירת קשר. המידע הראשוני הגיע למשטרה מנהג האובר.

כעבור מספר שעות יצרו החוטפים קשר עם בני משפחתו של הישראלי ודרשו כופר. במקביל, החוטפים הצליחו למשוך ממכשיר כספומט סכום כסף באמצעות כרטיס האשראי של הישראלי.

המשטרה המקומית הצליחה לבצע איכונים למכשירים הסלולרים של החוטפים ושל הישראלי ואתרה את מיקומם. היו בידיהם 3 מיקומים אפשריים. במיקום הראשון היחידה הצליחה להגיע אל 3 מהחוטפים ועצרה אותם. כעבור זמן מה הם גם הצליחו להגיע לצעיר הישראלי ששהה במיקום אחר עם יתר חברי הכנופיה.

כאמור, במהלך שעות הלילה הוא שוחרר וכרגע ונמצא עם בני משפחתו והוא בריא ושלם.

הקונסול הישראלי, אביאל אברהם, שוחח אתו והוא נשמע נסער אבל סיפר שהוא מאוד שמח ובמצב טוב. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ, צוות הקונסוליה הכללית בסאו פאולו, עם הקונסול הכללי, רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם ונספח משטרת ישראל, משה תורג'מן עמדו כל העת בקשר ישיר עם המשטרה והמשפחה וליוו את הטיפול וסייעו בשחרור הישראלי.



0 תגובות